Procedura naboru do służby cywilnej
Praca w Korpusie Służby Cywilnej
Szczegółowe zasady prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do korpusu służby cywilnej reguluje Ustawa z dnia 21.11.2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. nr 227 poz. 1505 z dn. 23.12.2008r.) .
W służbie cywilnej może być zatrudniona osoba, która:
1. jest obywatelem polskim,
2. korzysta z pełni praw publicznych,
3. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. posiada kwalifikacje wymagane na dane stanowisko pracy,
5. cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Komendant Miejski Policji w Bytomiu ogłasza zgodnie z art. 28 w/wym. ustawy informacje o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej w kierowanym przez siebie urzędzie poprzez:
- umieszczenie ogłoszenia o naborze w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu,
- w Biuletynie Informacji Publicznej KWP w Bytomiu (www.bip.bytom.kmp.policja.gov.pl)
- w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (www.dsc.kprm.gov.pl)
Kwalifikacje jakie musi posiadać kandydat ubiegający się o przyjęcie do pracy są określane w ogłoszeniu o wolnym stanowisku pracy.